Tryck 1 för frågor om en specifik webborder, ha gärna ditt ordernummer redo.
Tryck 2 för produktvägledning och upphämtning i butik.
Blangstedgårdsvej 14
5220 Odense SØ
Vanliga frågor
Vad händer när jag har lagt en beställning?
När din beställning är genomförd kommer du får en orderbekräftelse direkt i ditt mail. Det är därför viktigt att du kollar igenom den direkt för eventuella fel och om du hittar något, meddelar oss så snabbt som möjligt.
Hur lång tar det för mitt paket att levereras?
Vi strävar efter att skicka alla ordrar samma dag vid beställningar innan klockan 15. I perioder där vi har många ordrar kan det i några fall förekomma en extra dags leveranstid. Vi är kända för snabb leverans och vi gör allt vi kan för att hålla detta! I vissa enskilda fall kan det dock finnas en restorder och om detta sker kommer vi så snart som möjligt informera om detta.
Kan jag ändra i min beställning?
Om du vill göra ändringar i din order bör du kontakta kundservice på mail eller telefon. Om din order redan är packad eller skickad, kan vi inte längre ändra din order.
Kan jag annullera min beställning?
Det kan du fram till dess aatt ordern är packad eller skickad. Kontakta vår kundservice och ha ditt ordernummer redo.
Hur returnerar jag en vara?
Vi har skapat en enkel och säker returportal som du han följa för att göra en retur till oss. Klicka HÄR.
Jeg har precis öppnat mitt paket om det är fel vara/ en skadad vara – vad gör jag?
Vi är ledsna att du fått en trasig, smutsig eller fel vara. Är det så fallet ska du så snabbt som möjligt skicka tillbaka varan i originalförpackningen. Kontakta eventuellt kundeservice.
frågor?
Om du har frågor eller är i behov av råd är du naturligtvis välkommen att kontakta oss:
Tryck 1 för frågor om en specifik webborder, ha gärna ditt ordernummer redo.
Tryck 2 för produktvägledning och upphämtning i butik.